Chef Roblé & Co.
Kandi Burruss Gets Intimate
Chef Roble balances a product launch for Kandi Burruss and a dinner party for Matisyahu.
A client demands desserts; Roble throws a graduation party for Vanessa Williams' children.
Roble is challenged by a 4-year-old's birthday party; Roble's girlfriend comes to the rescue at a dance party.
The team organizes a dog wedding and then roasts a pig for a naked statue unveiling in the Hamptons.
Chef Roble meets with a Jersey Shore bachelorette; a dinner party hostess pushes Roble to his limits.