The Unremarkable Juanquini
An inept magician pulls off the trick of his life: accidentally disappearing a wanted criminal during a police raid. Now he's going to pay for that.
An Invisible Father
Juanquini is an atrocious magician who embarrasses his children; when he pulls off an amazing trick, no one believes it, including the police.
The Magician in His Labyrinth
Juanquini swears he knows nothing while being interrogated by the police who try to break him; his family finds him a lawyer.
When a U.S. federal agent shows up to extradite Juanquini, the local authorities and the magician's family have a decision to make.
While Juanquini tries to get back to his family, they have an unexpected run of good luck; Agent Patty Smith quizzes magicians about the vanishing act.
Juanquini suddenly finds himself living with Nato and his family, including his unpredictable wife; Juanquini's family struggles.
Agent Smith and the local authorities fail to solve the case; however, Nato's lawyer believes Juanquini is telling the truth and wants to eliminate him.