Chicks and Machines
Meet exceptional women who are changing and evolving things in the field of motor sports and in certain traditionally male professions.
Ride Redbull
Cyndi Martin meets Mia Chapman in the Glamis Desert in California and witnesses the Red Bull Sand Scramble; she travels to Alma to take part in the Ride pour un Nouveau Départ in collaboration with Émilie St-Laurent.
Motocross and Ryker with Vero Imbo and Liz Carmouche
Cyndi Martin explores the colorful world of Vero Imbo, a tattoo artist and motocross rider; she sets out to discover the streets of San Diego on a Ryker with Liz Carmouche, a Bellator Flyweight MMA champion.
Transitioning from the warmth of Los Angeles to the snowy paths of the Centre-du-Québec region; Cyndi Martin introduces Caroline Gauthier, Danny Laflamme and Nadine Lauzon.
Riding the roads of Abitibi-Témiscamingue on motorcycles with two women; heading south to the U.S. to fulfill a dream of riding side by side in the California desert.
Cyndi goes on a journey from one end of the continent to the other; the enchanting landscapes of New Brunswick and Mexico; featuring Cyndi Martin, Alvean Azurin and BobbieKate Daley.