Four
Get to know four young rising stars in freestyle skiing: Mathilde Gremaud, Kelly Sildaru, Jennie-Lee Burmansson and Tess Ledeux. These girls are ushering in a new era of the sport.
Progression and injuries
Injuries are a part of the sport when you're a freeskier. What makes skiing fun is progressing your skills, which means pushing the limits, and that's a risk these rising stars are willing to take.