Red Bull Racing Road Trips
Over the years, the Red Bull Racing Formula One Team have taken F1 cars and drivers on the road to explore (and impress!) Grand Prix host cities around the world. Hop on board and enjoy the ride.
David Coulthard races a taxi in Cape Town
Get ready for a high-octane drive around the South African city of Cape Town as Formula One legend David Coulthard races with a taxi and takes on the Mother City's iconic urban obstacles.
Max Verstappen and Alex Albon's Dutch road trip
Max Verstappen shows Alex Albon some highlights of his home country by racing with two RBR cars through the Netherlands, from Port to Zandvoort.
Join F1 drivers Pierre Gasly and Alex Albon on a transcontinental driving display on Istanbul's 15 July Martyrs Bridge over the Bosphorus – all to celebrate the return of F1 to Turkey.
Dutch F1 driver Max Verstappen explores the sites of the Sicilian capital of Palermo, from the Ballarò market to Mondello Beach, before reaching the Italian Grand Prix at Monza in true F1 style.
David Coulthard discovers the Czech Republic and Slovakia on a road trip featuring castles, culture, and a drag race with an inverted plane piloted by Red Bull Air Race World Champion Martin Šonka.
Red Bull Racing and Scuderia AlphaTauri F1 drivers race through Austria on planes, boats and off-road vehicles, solving challenges along the way, as a warm-up for the Austrian Grand Prix.