Le grand saut: le pari de Justine Dufour-Lapointe
After her Olympic career in freestyle skiing, Justine Dufour-Lapointe turned to freeride or off-piste skiing. This sport forces her to rethink her practice, but it also offers her new freedom.
The storm Crowned champion, Justine leaves the circuit to be at the bedside of her mother who dies a few weeks later. She must now achieve her ambitions without her greatest accomplice.