Chozen
An animated comedy project about a rapper recently released from prison who must adjust to his re-entry to society with a new message and new skills.
Da Director. Tracy and Chozen collaborate on a video while Ricky and Crisco attempt to get Troy laid.
Laced. An old flame comes between Chozen and the band as they prepare to perform at an exclusive party.