Coffee Melody
Duan Yi (Panupun Vongjorn), a renowned composer, finds himself struggling to write a love song despite his usual creative prowess. Completely uninspired, he loses passion for his work until he meets Pleng Ruk (Naret Promphaopun), a handsome local barista who becomes his unexpected muse. As Duan Yi rediscovers his musical inspiration through Pleng Ruk, he begins to compose a new masterpiece that could change everything. Their connection sparks a potential romance that might be more than just a professional breakthrough. This is a 2022 Viki Original Thai romance drama exploring the delicate relationship between artistic inspiration and unexpected love.