Cutie Pie
Lian Kilen Wang (Pruk Panich) and Kuea “Kirin” Keerati (Chawarin Perdpiriyawong) are in a quandary. Because of a promise made to their parents and grandparents, they find themselves heading toward an arranged same-sex marriage. The latter is a free-spirited musician – a vocalist and drummer – while the former is an outwardly cool businessman. While Kuea is keen to explore a happy and romantic life together with Lian, the feeling isn’t mutual – at least not initially. Lian is cold to Kuea, and treats him dismissively. Eventually, he indicates that he has no intention of entering into an arranged marriage, and wants to break off their engagement. Kuea is reluctant, but sadly agrees. However, soon after they have officially split, Lian starts to have feelings for Kuea. The duo finally begin living together, even though they are still unsure about their relationship. As they begin to spend more time together, Cupid takes aim at their hearts... “Cutie Pie” is a 2022 Thai drama series that was directed by Aoftion Kittipat Jampa.