Cosmic Love France
The Elements
Hoping to find love, four single women embark upon a tumultuous journey with hostess Nabilla Vergara and the Astro Chamber, an elite guiding force that studies what is written in the stars.
First Connection
The Astro Chamber presents an astral match for Lison, who embodies the fire element; Nabilla tries to create a conducive atmosphere for the participants at the villa.
Unable to bear the idea of losing Lison to Enzo, Vitale decides to make the first move; Nabilla has something special planned for the residents of the villa.
Vincent and Teddy become love rivals vying for Moana, the embodiment of the air element; Flo seems to have gained the upper hand over Nicolas in their pursuit of Anna, the earth element.