Davey & Jonesie's Locker
You Don't Belong Here
Davey and Jonesie stage a protest that ends in chaos and them fleeing from accountability.
Unjust Gems
In a universe where Sierra is the undisputed ruler, Davey and Jonesie join the Resistance.
The girls risk causing an anomaly by introducing music to their curious classmates.
Set up to fight each other, Davey and Jonesie enlist the help of an unexpected trainer.
Tensions rise between the girls as Davey tries to hide a threatening secret from the past.
In an attempt to liberate a subjugated species, the girls lead Cheryl straight to them.