Deals From the Dark Side
Escape artist Steve Santini has been interested in rare antiques and the paranormal for his entire life. In the late 1980s, he began a worldwide quest to acquire historical relics connected to powerful psychic events and has subsequently assembled a large collection of such artifacts. This series follows Santini and his team, sidekick Robert "Biker Rob" Duguay and researcher Stef Proctor, as they call on experts to prove whether or not artifacts are what they're claimed to be. If an expert determines an artifact is the real deal, Santini negotiates with the item's owner in a bid to acquire it. When not hunting for relics, Santini works with dangerous materials, including machete blades and water chambers, to satiate his need to participate in his other favorite hobby, escapology.