Defying Gravity
Personal and professional relationships intensify, both aboard ship and on the ground, as the unseen power behind the mission begins to cause psychological and cellular transformations in the astronauts.
The crew faces its first major crisis when a series of system failures plunges everything into chaos, as power, heat and gravity-control are lost.