Degrassi: The Next Generation
Degrassi: The Next Generation, a dramatic sequel from the producer of the award-winning Degrassi series of the 1980s-- Kids of Degrassi Street, Degrassi Junior High and Degrassi High.
After months of flirting via e-mail, thirteen year-old Emma's new love interest, Jordan, is going to be in town.