Genera+ion
A group of high school students explore modern sexuality (devices and all;) testing deeply entrenched beliefs about life, love and family.
While Chester catches the attention of the school’s new guidance counselor, Greta learns she can’t sneak anything past her aunt.
The chaos of Club Fair Day is unexpectedly interrupted, forcing the teens to reckon with some difficult truths.
Nathan’s guilt with Naomi manifests in a very public declaration, while Chester, Riley, and Greta sneak into an aquarium to get high.
Megan grapples with the rapidly evolving world. Naomi and Arianna help their friend through her highly unconventional birth.
When school shuts down, Chester, Riley, and Greta spend a blissful and intimate day together.
The GSA embarks on their trip. Greta and Riley navigate a new awkwardness, Nathan and Naomi turn a fun game into a merciless takedown.