Delightfully Deceitful
In prison for murder, Lee Ro-um crosses paths with devoted lawyer Han Moo-young, who considers taking on her case, despite his own health issues.
Moo-young delves into his new client's past, suspecting there's more to her story; Ro-um enlists old friends to help carry out a long-awaited plan.
An incident forces Ro-um to call on her lawyer for help, but her reckless approach clashes with Moo-young's desire to follow the rules.
Moo-young gets an unwanted visitor and a stark warning about Ro-um; things get complicated for Ro-um's con team and Moo-young is drawn into the fray.
After learning the backstory on Ro-um's genius team, Moo-young's empathy pulls him deeper into Ro-um's nefarious plans.
Moo-young and Na-sa get caught up in Ro-um's scheme, but Moo-young's reaction surprises Ro-um; the plan goes awry when an accusation and an arrest occurs.