Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba
Tanjiro trains rigorously on the mountainside with seasoned Demon Slayer Sakonji Urokodaki only to meet his most challenging task a year later: splitting the world's strongest boulder in two using nothing but his sword.
It's Tanjiro's first and final selection, and he's being stalked by a morphed demon whose scent reeks of its previous victims; this isn't the kind of class reunion Tanjiro was expecting.
Tanjiro heads out for his first assignment -- helping a town where girls have been vanishing nightly.