Deutschland 83
Quantum Jump
23-year-old Martin Rauch is sent to West Germany to act as a spy, gathering intelligence for East Germany's Secret Service.
When Moritz returns to his undercover life in West Germany, he is drawn into Alex Edel's plans; Edel takes General Jackson hostage and forces him to film a seething denouncement of US military plans in Western Europe.