The Little Drummer Girl
Charlie, a fiery and brilliant young actress (Florence Pugh), meets a mysterious stranger in Greece (Alexander Skarsgård) and he draws her into a high-stakes international espionage operation.
Charlie joins a group of revolutionaries in Lebanon, with no one to save her if she is exposed as a spy. She works to earn the trust of Khalil and Michel's sister, Fatmeh.