Devil in the Ozarks
A vicious sexual assault stuns a small town, but goes unsolved for two decades, until a murder nearby reveals a suspect with matching DNA.
A vicious sexual assault shocks a small town. The crime goes unsolved for 20 years, until another brutal murder in the same town produces a suspect with matching DNA.