Dickensian
You don't need to know Dickens' novels to fall in love with these stories. The world of Dickens has been realized and reimagined as his most iconic characters live side by side in the same Victorian town and take on new journeys of love, scandal, and intrigue.
Bob Cratchit fights to clear his name and get home in time for his daughter's wedding, but the evidence is stacked against him. Compeyson's behaviour leaves Amelia confused but intrigued.