Die, Please!
After harboring a crush on her handsome classmate Yeo Myung, Mi Na is determined to confess her feelings for him. However, every time Mi Na tries to ask Yeo Myung out, something absurd gets in the way, from almost getting hit by a car to her grand gestures getting ruined – and so far, she's failed twelve times. Mi Na complains about her woes to her best friend Yeong Woong, who is oddly unsympathetic to Mi Na's lack of success. But there's something that Mi Na doesn't know: Yeo Myung and Yeong Woong are actually psychics from another world, and the only way they can return home is by killing Mi Na. Is there any way all three students can get what they want, or will someone end up unhappy in the end?