Dig
Meet the Rosenbergs
When Peter's pursuit of Khalid hits a dead end, he and Cohen follow hidden clues from Emma's journal; Debbie takes Josh on an unauthorized outing; Avram continues his journey to Jerusalem.
Peter's obsession with Emma's murder leads him to uncover an ancient coded secret; Debbie faces consequences; Avram's journey continues, and an assassin tracks him.
Peter looks into Emma's mysterious past, where he uncovers an ancient symbol; someone from Debbie's past attempts a rescue; Lynn's life is put in danger.
Detective Cohen arrests a suspect in Emma's murder; Peter makes a startling discovery; Avram and the red heifer are kidnapped; Tad tries to keep Debbie and Josh from exposing his secrets.