Disaster Date
Janelle is set up with a Hollywood player and has to deal with his psycho ex, Ashley wipes out on her blind date with a dim-witted surfer, while Mike goes down in flames when his date refuses to put out her cigarette.
Nate gets embarrassed by a blind date who's PMS'ing, Angela pulls the plug on a guy who broke all his limbs, and a different Nate becomes the third wheel on a date at an art gallery.
Laurence gets an unexpected makeover from a super superficial blind date, Morgan's date is a totally naïve country bumpkin, and Shannon's friend sets her up with a guy who can't control his drinking.
Nick gets a reality check when his date harasses a star of "The Hills", Shana's gripes about her date fall on deaf ears, and Erin's blind date becomes a family affair.