Doctor Stranger
Professor Park Cheol and his son are sent to North Korea to perform surgery on Kim Il Sung; Park Cheol's son forces him to perform the surgery.
Through Park Cheol's actions, Park Hoon takes Jae-Hee to Budapest where he plans to escape; Jin-Soo finds out about his plans and tries to stop him.
Chang Yi and her mother are off to see the sights so she asks Hoon to deliver some water bottles to the hospital for her; Hoon meets the girl and her father, from the playground, in pain and decides to help.
The chairman of Myung Woo University Hospital wants to have a competition between Dr. Han's Team and Dr. Moon's Team; Dr. Moon knowingly agrees to help Hoon out in his search for love, in order for him to join his team at the hospital.
Jae Joon becomes angry because of how grateful Soo Hyun is that Hoon tried to save her mother; Hoon finds out that Jae Hee has been found and tries to look for her.
Soo-Hee helps Hoon out and arranges for him to meet with Seung-Hee; Seung-Hee continues to tell him that she is not the person that Hoon is looking for; Hoon still tries to confirm that Seung-Hee is really Jae-Hee with the help of Chang-Yi.