Dog Detectives
Unbreakable Bond
Police dogs Meg and Thor finally reunite with their handler Martin after he broke his leg. Together, they set out to track a mysterious BMW with suspected links to drug dealing.
Newbie Chico sniffs out an enormous cannabis stash and disrupts a major drug operation.