Dog's Beriend
Tiber & Thunder, Chance & Wesley
A high-energy hound meets his match and finds the ideal playmate in a tiger cub named Thunder; in Oklahoma, a pit bull develops a tender bond with a two-tonne steer.
A golden lab is a constant companion and calming force for the cheetahs at the Columbus zoo.