Dr. Frost
A mystery drama based on the web toon Dr. Frost who is a genius psychologist. A genius psychology professor is a master at dealing with other people’s problems but is unable to express any emotions of his own. Baek Nam Bong (Song Chang Eui) is known as Dr. Frost because a childhood frontal lobe injury has stunted his ability to feel or express emotions like love, sorrow or sympathy. Although that may hinder his moonlighting job as a bartender as bar patrons love to unload their problems, it hasn’t hurt his ability to work in his day job as a genius psychology professor at a prestigious university. He works alongside Chun Sang Won (Choi Jung Woo), the head of the Psychology Department, and fellow professor Song Sun (Lee Yoon Ji), who has a complicated relationship with him. Dr. Frost also volunteers at the university’s counseling center with the bubbly teaching assistant Yoon Sung Ah (Jung Eun Chae) and helps veteran detective Nam Tae Bong (Sung Ji Ru) solve the toughest crimes. “Dr. Frost is a 2014 South Korean drama series directed by Sung Yong Il.