Dr. Mercy
In her Chicago practice, Dr. Mercy Odueyungbo specializes in treating the most unusual, extreme and rare skin disorders.
Mercy Mercy Me
Price's lipoma is so big that it has gotten in the way of his relationship. Ashley's case of neurofibromatosis is one of the worst in the country.
Tiffany has a rare condition that has left her couch bound. Brad's face is covered in nodules. Lydia's life is majorly impacted by excessive sweating.
Jorge's case of rhinophyma is so bad that he has a difficult time breathing. Tracy's body is covered in hundreds of lipomas.