Dr. Pimple Popper: Before the Pop
Dr. Sandra Lee comes to the rescue of people who can't make it to her office in-person by taking virtual appointments.
Before the Pop: Lump Overboard
Audrey has painful, head-to-toe bumps, and Jaclyn has a lemon-sized bump on the back of her head.