My Feet Are Killing Me: First Steps
Patients of Dr. Brad Schaeffer and Dr. Ebonie Vincent undergo surgery to have their feet radically transformed and their lives changed forever.
Dr. Vincent's patient struggles with crooked feet, and Dr. Schaeffer's patient has behemoth bunions.