Dream Machines
50 Cents Jet Car Takes Off
The vehicle is in jeopardy; the brothers hit the racetrack with 50 Cent to try and keep him happy.
The brothers design a unique build for the Susan G. Komen for the Cure charity auction and a motorized version of The Green Machine.