Duff Till Dawn
Duff Goldman challenges two teams to build ship cakes before the sun comes up. Which ship will set sail, and which will sink to the depths?
Duff Goldman pits two teams of bakers against each other in an epic castle cake battle.
Duff Goldman challenges two teams of bakers to create the best superhero cake they can before the sun comes up.