Elbow Room
Family-Friendly Great Room
Designer/contractor Chip Wade renovates a house to create a family friendly great room.
Home Office For Two
Contractor/designer Chip Wade renovates an unfinished attic to create a his-and-hers home office.
Designer-contractor Chip Wade designs a master suite for a couple with conflicting sleep schedules.
Chip Wade restructures a home so guests aren't crowded and the noise level is reduced.
Chip Wade surprises a messy grill master with a basement lounge and outdoor kitchen renovation.
Chip Wade overhauls an outdated kitchen to accommodate homeowners who love to cook and entertain.