Fixer Upper: Welcome Home
Chip and Jo are back with new ideas for turning outdated homes into jaw-dropping, innovative living spaces.
A Neglected Home for Newlyweds
Chip and Jo help a newlywed couple turn their long-abandoned new house into a stunning updated home.
Planting Roots in Waco
Chip and Jo update a classic midcentury into a sleek, modern home for a young professional.
Chip and Jo help a first-time homeowner update her 1950s home with modern, cozy European influences.
Chip and Jo bring what they love most about "home" into their redesign of a local shelter for girls.
Chip and Jo face unexpected challenges while transforming a 1970s Mediterranean money pit into a Tuscan oasis.