Eldlive
During the morning assembly, Misuzu and Dolugh pass out. On top of that, they find out that a ship belonging to the giant criminal organization, DeMille, is headed toward Earth.
Chuta and the others were given a task to provide security for one of the best scientists in Space, Dr. Love, but things don't go as planned.