Embarrassing Pets
A team of experts helps desperate owners from across the UK with their beloved pets' embarrassing behavioual or health problems.
Today at the practice we meet Whippet Collie Cross Marley, 10-year-old Shih-Tzu Henry, and a diva duck.
First into the practice is 5 year old Shih-Tzu, Casper, then we see Reggie, a yellow sided Conure bird and finally, Bichon Frise Benji who can't stop chewing his feet.
Today at the practice is Julie with her six-year-old chocolate Labrador Rolo, Chihuahua Darcy and Rosie, a one and a half-year-old cockatiel with her owner Angelica.
Natalie brings in her pungent pug Carla, who has been banned from friends' houses for being too smelly. There is also a collie called Mac with a case of the collywobbles.