Eric Lapointe
The Rocker
Eric reflects on 2019 and his sobriety. He talks about his debut album, his meteoric rise, and who's behind Marie-Stone's success.
The Slave to Rock 'n' Roll
Eric faces his excesses, recalls some of his duets and opens up about personal trials including his relationship with his father.