Escobar, el Patrón del Mal
From his days as a petty thief to becoming head of a drug-trafficking empire, this riveting series charts the life of the infamous Pablo Escobar.
Pablo has shown a talent for a business since childhood. He begins working for the `Sheriff', carrying smuggled goods, and starts to learn the cocaine business.