Gangsta
Working independently, taking jobs from both the mafia and police, the charming Worick and super-powered Nicolas are unique Handy Men who navigate the seedy underworld of Ergastulum in style leaving a trail of chaos behind them.
Monroe makes arrangements to bury the men lost in the previous day's shootout. Corsica works to tie up any loose ends that can lead back to him. Nina tends to Nicolas' injuries as Worick pieces together the threat to the city's balance of power.