Everything I Like
Daniel is heterosexual but, about to turn 30, he falls in love with Javier, a new colleague. As Daniel does not know what to do with these new feelings, he follows the advice of his friend Mario, and opens up to new experiences in love.
Javier has girlfriend troubles and Daniel begins to question his sexuality as the two start texting.
Daniel and Javier get a little friendly on a double date, and Daniel tries hooking up with a guy.
Daniel is still enamored with his co-worker Javier; according to his roommate Mario, Javier is also flirting with Daniel.