Exterior Night
The 1978 kidnapping of Italian prime minister Aldo Moro is retold by acclaimed director Marco Bellocchio.
Monsignor Curioni approaches one of the BR's lawyers to act as a middleman: he would like to initiate a secret negotiation with the kidnappers on behalf of Pope Paul VI.
Moro is alive, and his comrades rush to see him at the hospital, but he does not utter a word; at the same time, Moretti calls the Moro family to tell them where to find his body.