Extreme Unboxing
What's in the Box
Bobby and Salena, Chuck and Chris, and Steve and Steph unbox hundreds of items while searching for retail gold.
Bow Hunting Blues
Steve and Steph believe an extra box was sent to them by mistake; Heather and Pastor Paul fear they've purchased a used bidet; Chuck and Chris take a risk on a shipment of high-end hunting bows.
Joe and Jessica may break their bank after buying some broken tools; Steve and Steph invest in a pallet of health and beauty supplies; Salena buys a shipment of wedding dresses.
Bobby and Salena's shipment of returned sleeping bags leaves them in the cold; Blake and Max must fix a defective scooter.
Bobby and Salena challenge each other to a contest after receiving two mystery boxes; Joe purchases an electric keyboard; Blake and Max buy book returns.
Steve and Steph take a risk on a shipment of safety equipment; Heather and Pastor Paul receive a shipment of broken furniture; Chuck and Chris buy a bulk order of bug zappers.