What's It Worth?
Comedian and collector Jeff Foxworthy scours the country in search of hidden treasures held by everyday people who are hoping to strike it big.
In the Arms of an Angel
A life-size statue of the angel Gabriel; security jackets from 1969 Woodstock; a spooky skeleton that was found in a parking lot.