Eyes of Wakanda
Into the Lion's Den
In 1260 B.C., a disgraced former Dora Milaje named Noni pursues a man known as Lion, who defected from the Wakandan guard to lead a band of pirates.
Legends and Lies
Memnon tries to infiltrate Troy, while carrying out a secret mission to recover a Wakandan artifact deep within the city walls; the Greeks devise a plan to catch the Trojans off guard and sneak inside the city.
After a successful mission in the mountains of China, Basha returns home, unaware that a stowaway is aboard his transport; back in the Golden City, Basha scrambles to contain the powerful intruder before anyone finds out.
During the first Italo-Ethiopian War, Kuda and Prince Tafari must retrieve a vibranium ax; on their return home, an intruder intercepts their transport to return the ax, revealing that the fate of their world is at stake.