What If...?
Reimagining noteworthy events in the Marvel Cinematic Universe and creating a multiverse of infinite possibilities.
What If... Captain Carter Were the First Avenger?
When Steve Rogers is seriously injured, Peggy Carter becomes the world's first super soldier.
What If... T'Challa Became a Star-Lord?
The rough-and-tumble space pirates known as the Ravagers abduct T'Challa instead of Peter Quill.
Nick Fury struggles to launch The Avengers when a serial killer targets the candidates.
A grief-stricken Doctor Strange uses the Eye of Agamotto in a dangerous effort to change the past.
When The Avengers are infected by a zombie plague, surviving heroes search for a cure.
An American soldier called Killmonger rescues Tony Stark when his Humvee is attacked in Afghanistan.