FAIRY TAIL 100 YEARS QUEST
The rowdiest guild in Fiore Kingdom is back! Natsu, Lucy, Gray, Erza, and the whole Fairy Tail guild tackle the legendary “100 Years Quest.” Their goal: find the first wizard guild ever. Will they succeed where no wizard has before?
The "First" Guild and the "Strongest" Guild
Natsu and friends visit the very first Wizard Guild to take a quest that no one has ever completed; new recruits join Fairy Tail, but one of them is a little odder than usual.
The town of Ermina turns out to be a city for fish, where the whole town is submerged in water during high tide; the moment the party mentions Water God Dragon, the fish turn hostile.
Natsu, Wendy and Erza are captured by the Diabolos, and Lucy sets out to rescue them; on her way, she meets someone unexpected; Jellal finds out the secret of Touka.
As the battle against Mercphobia rages on, a shocking arrival turns the tide; with the city in flames and hard choices ahead, Natsu must confront new truths about his dragon heritage and face a challenge that will test his limits.