Fakes
Teen Drinking is Very Bad...
Impressed by Zoe's fake ID, Becca asks for one of her own - setting in motion the criminal events that follow. At least that's how Zoe remembers it.
Yo I Got a Fake ID Though
Becca shares her side of the story, recalling how their fake ID business got started - and how it was all Zoe's idea.
As Zoe melts down over production issues and a looming deadline, Becca shows off her business acumen by cleverly troubleshooting their problems.
A busy day in the life of Tryst, reveals him juggling multiple hustles in an attempt to go legit. Could Zoe and Becca's business plan change his fortunes?
When quirky new hire Sally accidentally loses a bag full of fakes, Zoe and Becca race to track down the IDs before they fall into the wrong hands.