FBI True
Horror in Yosemite
A serial killer stalking Yosemite National Park is caught by an FBI profiler who reveals the murderer's darkest inner secrets.
The FBI launches an international investigation to track down the armed attackers who stormed the U.S. Special Mission in Benghazi, Libya, killing the US Ambassador and three other Americans.
An ATF raid on the compound of an armed religious group in Waco, Texas, goes wrong, leaving four federal agents dead and more than a dozen wounded. The FBI must find a way to end the deadly standoff.