Live PD: Greatest Shifts
Following police departments from across the country as they patrol their communities.
Police respond to a vehicle fire where tempers flare; a wild pursuit unfolds in Nye County; in Pomona, police handle an unexpectedly awkward encounter.
In Indiana, a Santa lookalike gets caught dashing a little too quickly; in Florida, officers give a lesson in how not to obstruct justice; in California, déjà vu strikes when a repeat suspect is caught twice in the same day.
In Lawrence, police find a parked car with steamed-up windows; in Berkeley, they race to a report of shots fired; in Nye County, police investigate a possible stolen vehicle.
In Florida, a man learns the hard way that paying for after-dark activities with a debit card is a bad investment; in Nye County, a fight over money ends in cuffs; in Tulsa, a night of drinking leaves one man confused.
In Bradford County, police respond to an alcohol-fueled knife fight; in Tallahassee, a drunken clash erupts over stolen chicken tenders; in Pomona, police breach a suspected illegal gambling site.
In South Carolina and Oklahoma, police race to gun threats; in California, a man is caught lighting up? an earbud; in Lawrence, victims set up a sting to reel in their stolen bike.